• Felhív minket telefonon.
  • Felvázolja a problémát.
  • Elmondjuk a lehetőségeket
  • Mondunk egy hozzávetőleges árat (telefonon keresztül nem látunk bele a mosógépbe és alkatrész árlista sincs a fejünkben, így pontos árat nem tudunk mondani, de sokat tévedni nem szoktunk.)
  • Megbeszélünk egy időpontot (pl.hétfő 16-18 között).
  • A megbeszélt időpontban kimegyünk és megnézzük a gépet.
  • Ha azonnal meg tudjuk javítani, akkor megtesszük és végeztünk is.
  • Ha alkatrészt kell beszerezni hozzá, akkor azért el kell mennünk és általában pár napon belül megyünk vissza és befejezzük a javítást. (Az alkatrész beszerzési ideje nem tőlünk függ!)
  • Mindenki boldog. :)

Az alkatrész beszerzés nem tőlünk függ, mi csak bemegyünk a kereskedőhöz és mondjuk mit szeretnék. Ha alkatrészért kell mennünk, minden esetbe kérünk előleget, általában a teljes összeg felét, de minimum 6 000 Ft-ot.